سربازی

ساخت وبلاگ

پنتاگون با استفاده از نیروهای عملیات ویژه برای ادامه ماموریت در سوریه
اعضای نیروهای دموکراتیک سوریه در مراسم تدفین یک مبارز دیگر شرکت کردند . مقامات پنتاگون گفتند که این طرح‌ها به دنبال حفظ حمایت آمریکا از این گروه بوده‌است .
اعتبار
( خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
تصویر
اعضای نیروهای دموکراتیک سوریه در مراسم تدفین یک مبارز دیگر شرکت کردند . مقامات پنتاگون گفتند که این طرح‌ها به دنبال حفظ حمایت آمریکا از سازمان ملل هستند .
توسط توماس گیبونز - نف و اریک اشمیت
ای .
واشنگتن
به گفته دو مقام نظامی که نخواست نامش فاش شود , نیروهای آمریکایی به عراق همسایه منتقل خواهند شد , جایی که نیروهای ایالات‌متحده آمریکا در آن مستقر شده‌اند و " افزایش " به سوریه برای یورش‌های خاص .
تیم‌های اعتصاب یکی از چندین گزینه هستند - از جمله ادامه حملات هوایی و اعزام مبارزان کردی متحد با اسلحه و تجهیزات - در یک استراتژی جدید برای سوریه که پنتاگون در حال توسعه آن است چرا که مقامات در روز چهارشنبه به دنبال عقب‌نشینی نظامی هستند , حتی زمانی که تلاش می‌کند فشار را بر دولت اسلامی حفظ کند.
پنتاگون این گزینه‌ها را ظرف چند هفته قبل از پایان ماه فوریه به ترامپ برای تصویب تحویل خواهد داد . او در روز پنج شنبه استعفا داد, به دلیل تصمیم ترامپ برای تغییر مشاوران ارشد و عقب‌نشینی سربازان از سوریه .
تبلیغات
مقامات پنتاگون گفتند که این برنامه‌ها بدنبال حفظ حمایت آمریکا از نیروهای دموکراتیک سوریه , یک شبه نظامیان تحت رهبری کردی از سربازان عرب و کرد بودند که ثابت کردند موفق‌ترین مبارزان زمین علیه دولت اسلامی هستند .
اما نیروهای محلی و متحدان غربی آن‌ها در اطراف شهر سلیمانیه در شرق سوریه , جایی که دولت اسلامی آخرین تکه از قلمرو را در دست دارد , مورد آزمایش قرار می‌گیرند . اگرچه ترامپ در مورد شکست دولت اسلامی به خود می‌بالد , این گروه ستیزه‌جو ماه‌ها است که حملات هوایی و حملات انجام‌شده توسط مبارزان تحت حمایت آمریکا را تحمل کرده و حتی در مناطق اطراف خود نیز حملات مرگباری انجام داده‌است .
یک مقام نظامی سوم گفت که تحت پوشش توفان شن در ماه اکتبر , دولت اسلامی تقریبا ً به یک تیم نیروهای ویژه آمریکایی و یک گروه از تفنگداران دریایی خارج از تانک حمله کرد و دو سرباز آمریکایی را زخمی کرد .
این گروه دوباره همین تاکتیک را در ماه نوامبر انجام داد , منتظر یک توفان شن شد تا حرکات خود را پنهان کند و تقریبا ً در یک شهر در آن حوالی دستگیر شود .
وزیر امور خارجه مایک مولن , پیشرفت مدیریت ترامپ علیه دولت اسلامی را فوق‌العاده اعلام کرد . "
انتخاب ویراستاران
یک میلیون دلار بدهی مدرسه و یک شغل نیم ساعت
نژادپرستانه ? عادلانه است? متعصب ? فارغ التحصیلان آمریکایی - آمریکایی پذیرش بالای دبیرستان را مورد بحث قرار می‌دهند
دسته شریک قانون نخبه شروع به بحث درباره تنوع می‌کند
تبلیغات
" ما در سوریه خلیفه‌گری ایجاد کرده‌ایم " .
او گفت : " و ما به آن افتخار می‌کنیم . "
رابرت زولیک , سخنگوی وزارت امور خارجه , در روز جمعه با صالح صالح رئیس‌جمهور عراق درباره ادامه تلاش‌ها برای مبارزه با دولت اسلامی صحبت کرد .
دو مقام نظامی گفتند که فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده در حال برنامه‌ریزی برای تعیین قدرت در طول مرز در عراق است که زمانی که تهدیدات بحرانی بوجود می‌آید به سوریه باز گردد .
درک متقابل , دستیار سابق وزیر دفاع در اداره اوباما , گفت که پنتاگون می‌تواند " این افراد را تغییر دهد و آن‌ها را یک نیروی ضد تروریستی بنامند . "

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 245 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:10

مقامات ارشد دفاعی در ابتدا اظهار داشتند که تحقیقات در مورد حمله به این حمله صورت‌گرفته است . جی . رئیس ستاد فرماندهی آفریقا در ماه ژانویه به پایان می‌رسد . مقامات وزارت دفاع گفتند این گزارش اکنون تکمیل شده‌است و در پنتاگون در جریان بوده‌است . اما انتشار عمومی آن تا زمانی که کمیته خدمات مسلح مجلس سنا در حضور کمیته خدمات مسلح مجلس سنا به اجرا درآید , به تاخیر افتاده‌است .
مقامات دفاعی گفتند که تاخیر در این بخش در نظر دارد تا سناتورها را از تمرکز بر حمله به نیجر در طی دادرسی حفظ کند و به نوبه خود , هنگامی که وی پیش از این کمیته شهادت می‌دهد , به نوبه خود وی را برکنار کند .
مقامات نظامی سه نسخه جداگانه از این گزارش تهیه می‌کنند . یک نسخه طبقه‌بندی‌شده به قانون گذاران و دیگران با فاصله‌های امنیتی نشان داده می‌شود و یک نسخه دولتی به رسانه‌های خبری داده خواهد شد . نسخه سوم به خانواده‌های چهار سرباز آمریکایی داده می‌شود که کشته شده‌اند .
امضا برای سیاست با مونا لیزا
کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
ثبت‌نام
مشاور نیروی دریایی ایالات‌متحده با رهبران واحد نیروهای ویژه آفریقایی در طی تمرینات آموزشی صحبت می‌کند . در واکنش به شبیخون اکتبر که منجر به کشته شدن چهار آمریکایی و پنج سرباز شد , برخی از این ماموریت‌ها محدود خواهند شد .
اعتبار
کارشناسی‌ارشد
تصویر
مشاور نیروی دریایی ایالات‌متحده با رهبران واحد نیروهای ویژه آفریقایی در طی تمرینات آموزشی صحبت می‌کند . در واکنش به شبیخون اکتبر که منجر به کشته شدن چهار آمریکایی و پنج سرباز شد , برخی از این ماموریت‌ها توسط نیروی هوایی آمریکا انجام خواهد شد .
برخی از مقامات سیاست پنتاگون و فرماندهان نظامی سابق پنتاگون در مورد محدود کردن آموزش و توصیه‌هایی که نیروهای آمریکایی نیروهای محلی را به گشت‌های زمینی در غرب آفریقا همراهی می‌کنند , تردید داشتند .
برایان صحبت , یکی از مقامات ارشد سیاست پنتاگون که از نیجر در قاهره دیدن کرد , گفت : " من مطمئن نیستم که عقب‌نشینی از برنامه‌ها راه‌حل است . " اگر ما این نوع آموزش را انجام ندهیم , چرا ما آنجا هستیم ? "
مقامات گفتند که عقب‌نشینی این ماموریت‌ها که در این گزارش خوانده شده‌است, در لیبی یا سومالی اعمال نخواهد شد , جایی که ایالات‌متحده با نیروهای محلی برای مبارزه با دولت اسلامی و گروه شبه نظامیان با القاعده که تحت عنوان الشباب شناخته می‌شود , درگیر شده‌است .
تبلیغات
و دونالد c . " کی " , که تا تابستان گذشته فرماندهی نیروهای عملیات ویژه ایالات‌متحده در آفریقا را برعهده داشت , گفت که در زمانی که او رفت , مشاوران آمریکایی به ویژه واحدهای مبارزه با تروریسم در تونس , کامرون و نیجر را همراهی می‌کردند .
این واحدها , که حدود چهار سال پیش ایجاد شده‌اند, در حدود یک دوره دو ساله برای سربازان بومی خود آموزش می‌بینند . در حدود دوازده نیروی ویژه آمریکایی به هر واحد واگذار شده و هزینه‌های آموزش " چند میلیون دلار " به اتمام رسیده‌است .
وقتی این واحد تحت حمله قرار گرفت , سربازان نمی‌توانستند مستقیما ً با پشتیبانی هوایی فرانسه صحبت کنند . در عوض , مختصات مکانی سربازان از طریق افسران مستقر در شهر نیامی , پایتخت , ارسال شد .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 241 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:10

تحقیق درباره مرگ و میر سربازان در ماموریت‌های غرب آفریقا
سربازان ارتش ، تابوت گروهبان Dustin رایت ، لیون ، لیون را حمل می‌کنند . که توسط افراط گرایان در حمله ۴ اکتبر در نیجر کشته شد . تحقیقات پنتاگون توصیه کرده‌است که ماموریت‌های غرب آفریقا را مانند عملیاتی که گروهبان رایت و سه سرباز آمریکایی دیگر را کشت ، تغییر دهد .
اعتبار
گروهبان باب جی . نیروی هوایی ایالات‌متحده آمریکا
تصویر
سربازان ارتش ، تابوت گروهبان Dustin رایت ، لیون ، لیون را حمل می‌کنند . که توسط افراط گرایان در حمله ۴ اکتبر در نیجر کشته شد . تحقیقات پنتاگون توصیه کرده‌است که ماموریت‌های غرب آفریقا را مانند the که گروهبان رایت و سه گروهبان آمریکایی soldiers.Cred itCreditStaff گروهبان Aaron J را کشتند ، برگرداند . نیروی هوایی ایالات‌متحده آمریکا
توسط توماس گیبونز - Neff ، هلن کوپر و اریک اشمیت
۹ فوریه ۲۰۱۸
واشنگتن - یک تحقیق نظامی در مورد حمله مرگبار سربازان آمریکایی در نیجر در ماه اکتبر از پنتاگون درخواست کرد تا تعداد ماموریت‌های زمینی در غرب آفریقا را افزایش دهد و فرماندهان را در زمینه برخی از اختیارات جهت اعزام نیروها به گشت‌های بالقوه پرخطر وادار نماید .
در حالی که نیروهای ایالات‌متحده به همراهی نیروهای محلی در گشت‌های نظامی در سراسر آفریقای غربی و منطقه ساحل این قاره ادامه خواهند داد ، به گفته دو مقام نظامی با آگاهی از یافته‌های این تحقیق که نخواستند نامشان فاش شود چرا که تحقیقات منتشر نشده است .
این تغییرات از دستور رئیس‌جمهور ترامپ در سال گذشته پیروی می‌کنند تا محدودیت‌های دوران اوباما را کم کنند و به ارتش قدرت تصمیم‌گیری بیشتری دهند تا سریع‌تر از حملات ، حملات هوایی و بمباران سریع‌تر حرکت کنند .
چهار آمریکایی و پنج Nigeriens از جمله یک مترجم ، در جنوب غربی نیجر در نزدیکی مرز با مالی در ۴ اکتبر کشته شدند . ستیزه جویانی که در آنجا با دولت اسلامی و القاعده متحد شده‌اند ، به طور فزاینده‌ای فعال بوده‌اند و گاهی اوقات برای تسلط بر یکدیگر برای تسلط در زمانی رقابت می‌کنند که به Nigerien یا سربازان فرانسوی حمله نکنند .
advertisement
پیش‌نویس این تحقیق به این نتیجه می‌رسد که فرماندهان سطح بالاتر - در آفریقا و در اشتوتگارت ، آلمان ، جایی که فرماندهی سازمان ملل متحد مستقر است ، و شاید حتی در پنتاگون نیز باید برخی از ماموریت‌هایی را که به طور خاص خطرناک تلقی می‌شوند تایید کند . در حال حاضر ، فرماندهان در این زمینه می‌توانند نظم و ماموریت خود را بر عهده بگیرند .
یافته‌ها و توصیه‌های این پیش‌نویس در انتظار تایید نهایی ژنرال توماس دی . Waldhauser ، رئیس فرماندهی آفریقا .
سخنگوی فرماندهی آفریقا در اشتوتگارت نیز درخواستی مبنی بر اظهار نظر در روز جمعه نداد .
فاصله میان مقامات نظامی در اشتوتگارت و نیروهای فعال در کشورهای آفریقایی مدت‌های طولانی منبعی از تنش برای نیروهای آمریکایی اختصاص‌داده‌شده به فرماندهی افریقا بوده‌است . برنامه‌ریزی ماموریت اغلب با موانع اداری پیچیده می‌شود که نیروهای زمینی در بخشی از تهدیدهای understating در مناطق مربوطه خود هدایت می‌کنند ، بنابراین گشت‌ها می‌توانند سازمان دهی شده و در سطوح پایین‌تر تایید شوند .
مقامات با آگاهی از گزارش تحقیقی می‌گویند که یک رشته از اشتباه‌ات و تصمیم بد را توصیف می‌کند - که با هم ممکن است منجر به کمین آخر پاییز در بیرون روستای Nigerien از Tongo Tongo شوند . Fallout مرگ کاخ سفید را به بحران کشاند و کنگره را بر آن داشت تا به سوالاتی در مورد آنچه که سربازان قبل از حمله انجام می‌دادند ، کند .
این پیش‌نویس همچنین در مورد تفکیک ارتباطات که ممکن است از شکست اعضای تیم آمریکا و Nigerien و روسای آن‌ها برای بررسی تجهیزات آن‌ها پیش از حرکت در ماموریت ۴ اکتبر جلوگیری کند ، را به تفصیل شرح می‌دهد .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 242 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:09

به طور گسترده ، مرگ‌های ناشی از یک مشاجره طولانی‌مدت در واشنگتن بر سر جنگ پراکنده و اغلب تیره که توسط نیروهای آمریکایی در سراسر جهان در حال جنگ است ، بوجود آمده‌است . این جنگی است که گاهی با قدرت قانونی تیره صورت می‌گیرد ، کسی که در زغال‌های نیم‌سوخته سپتامبر شروع به کار کرد و به افغانستان و پاکستان سفر کرد . این شهر قبل از ورود به نیجر به یمن ، سومالی و لیبی گسترش یافت ، جایی که تعداد کمی از آمریکایی‌ها به آن فکر می‌کنند ، اجازه می‌دهند به تنهایی به عنوان یک تهدید تلقی شوند .
خاکستر برج‌های دوقلوی کشته‌شده هنوز در روز ۱۴ سپتامبر ۲۰۰۱ ، هنگامی که کنگره به صورت قاطع ، بدون هیچ بحثی رای داد ، تا به ارتش آمریکا اجازه دهد که متخلفان را تعقیب کند . این یک حکم نسبتا ً محدود بود که برای آن حملات خاص نوشته شده بود، اما به اساسی یک ماموریت گسترده گسترده در سراسر جهان تبدیل شده‌است . بیش از ۱۶ سال از زمان آن رای ، اعضای خدمات آمریکایی در جنگی مستقر شده‌اند که به تدریج به گروه‌های جهادی که در سال ۲۰۰۱ وجود نداشتند و اکنون در سراسر نقاط دور دنیا فعالیت می‌کنند ، گسترش پیدا کرده‌است .
گروهی از سربازان آمریکایی - که مقامات وزارت دفاع اصرار داشتند در کشور بودند صرفا ً برای آموزش ، توصیه و کمک به ارتش نیجر - ناگهان برای جستجوی یک اردوگاه تروریستی ، ماموریت پر مخاطره نسبت به آنچه که قصد انجام آن را داشتند ، اعزام شدند ؟ چه کسی به این ماموریت دستور داد ، و چرا آمریکایی‌ها اینقدر با سلاح‌های سنگین و نه وسیله نقلیه ضد گلوله مجهز شده‌اند ؟
ژنرال Bolduc در یک مصاحبه تلفنی گفت : " آن‌ها یک برنامه حیاتی هستند .
حدود یک ماه ، حمله نیجر در مرکز یک طوفان سیاسی در واشنگتن پس از کشته شدن گروهبان Jeremiah W رخ داد . جانسون ، گروهبان برایان سی . به لک ، گروهبان Dustin م . رایت و گروهبان لا دیوید تی . جانسون .
گروهبان لا دیوید جانسون ، Myeshia جانسون ، گفت که رئیس‌جمهور ۱۲ روز بعد او را صدا زد و گفت که شوهرش " می‌داند که او چه چیزی را امضا کرده‌است، " حتی وقتی که اقای ترامپ به خاطر سپردن نام این سرباز کشته شد . نماینده Frederica S . ویلسون ، دموکرات فلوریدا که به گفتگوی آقای ترامپ با خانم جانسون گوش فرا داده بود ، رئیس‌جمهور را علنا ً به خاطر سخنان خود مورد انتقاد قرار داد .
آقای ترامپ با عصبانیت به این مساله اعتراض کرد و رئیس ستاد خود ، جان اف . کلی ، برای محکوم کردن خانم ویلسون به خبرنگاران کاخ سفید . آقای کلی این کار را انجام داد ، اما این بحث را به دلیل اظهارات بی‌ربط و بی‌ربط خانم ویلسون در سال ۲۰۱۵ به آتش کشید .
advertisement
سپس ویدیو منتشر شده توسط یک روزنامه محلی نشان داد که نمایش آقای کلی اشتباه است . ظرف چند روز ، مرگ چهار سرباز آمریکایی در مناطق دور افتاده غرب آفریقا به موضوع incendiary روابط نژادی در آمریکا تغییر جهت داد . خانم ویل سن آفریقایی - آمریکایی ، Myeshia جانسون است و گروهبان لا دیوید جانسون است .
برخی مقامات دفاع از این می‌ترسند که گزارش پنتاگون ، زمانی که منتشر می‌شود ، می‌تواند دوباره روشن شود .
پنتاگون گفت که حدود ۶۰۰۰ نیروی آمریکایی در سراسر آفریقا گسترده شده‌اند . این شماره می‌تواند به چند دلیل از جمله تمرینات آموزشی بزرگ و عملیات‌های خاص تغییر کند . بیشتر نیروها حدود ۴۰۰۰ نفر در اردوگاه Lemonnier ، در جیبوتی ، پایگاه اصلی عملیات فرماندهی افریقا قرار دارند .
کشورهایی که در آفریقا تیم‌های کوچکی از نیروهای عملیات ویژه آمریکایی مستقر می‌شوند عبارتند از نیجریه ، nig ، سومالی ، لیبی ، مالی ، چاد و موریتانی .
ژنرال Bolduc گفت که همراه سربازان محلی در ماموریت‌های آموزشی زنده - تا فقط برای انجام عملیات‌های جنگی واقعی - یک جز کلیدی است و برای محدود کردن یک اشتباه است .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 236 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:09

نتیجه این جنگ یک جنگ بی‌شکل و بحث‌برانگیز بوده‌است که نیروی دریایی را در سومالی و یمن , سربازان نیروی دلتا در عراق , و کلاه سبزها در نیجر در مسیر آسیب قرار داده‌است .
در نیجر , کاروان حامل سربازان آمریکایی و سربازان آمریکایی بود . این بازسازی حمله است .
پنج‌تن کشته شدند
سربازان و یک مفسر
سربازان آمریکایی
چهار نفر کشته شدند
نمایش ویدیویی
توسط دیوید مک گری , کریستوف کلمب , توماس گیبونز - نف و براون براون
حمله مرگبار در ماه اکتبر در یک قاره اتفاق افتاد که هنوز تا حد زیادی از طریق لنز فجایع انسانی دیده می‌شد - جایی که بیشتر آمریکایی‌ها به صرف کردن دلار عادت دارند , نه زندگی . گزارش نظامی در مورد اتفاقی که قرار بود در ماه ژانویه منتشر شود هنوز تحت بررسی است . وزیر دفاع جیم ران به خبرنگاران گفت که تحقیق " هزاران صفحه " را اداره می‌کند . "
نتایج در حال انجام است . پیش‌نویس این گزارش پنتاگون را احضار کرده‌است تا تعداد ماموریت‌های زمینی در آفریقای غربی را افزایش دهد و فرماندهان را در زمینه برخی از اختیارات برای اعزام نیرو به گشتی‌های بالقوه پرخطر اعزام کند .
شاید حتی بیشتر از آن , در این استدلال که پنتاگون زیر سه فرمانداری مختلف ساخته شده‌است , نیروهای آمریکایی عملا ً درگیر جنگ نیستند , بلکه فقط برای آموزش , مشاوره و کمک به نیروهای محلی وجود دارد .
پس از حمله , اعضای کنگره هر دو حزب گفتند که اطلاعات کمی درباره حضور نظامی آمریکا در نیجر دارند و اعلام خطر می‌کنند .
سناتور لیندزی گراه‌ام , جمهوریخواه کارولینای جنوبی , به nbc گفت : " من نمی‌دانستم که نیروهای نظامی در نیجر وجود دارند " . در واقع حدود ۱۰۰ هزار سرباز آمریکایی در کشور وجود دارند . )
گراه‌ام گراه‌ام ادامه داد : " این یک جنگ بی‌پایان بدون‌مرز است , هیچ محدودیتی در زمان یا جغرافیا وجود ندارد . " وی افزود : " ما دقیقا ً نمی‌دانیم که در کجای دنیا هستیم و چه کار می‌کنیم . "
همکاران دموکرات او ادعا کردند که کاملا ً سردرگم هستند. در همان اپیزود , رهبر دموکرات سنا , چاک شومر از نیویورک , گفت که او نا آگاه نبوده که تعداد زیادی از نیروهای آمریکایی در نیجر وجود دارند . او این سوال را مطرح کرد که آیا این اجازه که به تاسی از مقامات قدرت جنگی چند دهه گذشته تصویب شد , شاخه اجرایی را با اختیار تام برای فرستادن سربازان به خطر بدون درخواست از کنگره ترک کرد .
سخنگوی ارشد پنتاگون , دنا دبلیو . وایت از اظهار نظر خودداری کرد تا اینکه تحقیقات کامل شود . "
او گفت : " ما باید تحقیقات را درست انجام دهیم . "
اما بستگان سربازان کشته‌شده بسیاری از نگرانی‌های قانونگذاران را منعکس کردند . برخی از اعضای خانواده رایت متوجه نشدند که او در خطر بالقوه است . او به مادربزرگش گفته بود که مشغول انجام کاره‌ای اداری است . " برخی اکنون می‌پرسند که چه کسی و گروهبان - گروهبان آن‌ها - به جنگ فرستاده شده‌است .
آیا ما از آمریکا محافظت می‌کنیم ? چه کسی می‌داند ? جین جر راسل یکی از خاله‌هایش بود . شما به ارتش خود در افریقا فکر نمی‌کنید . شما با افرادی صحبت می‌کنید که حتی نمی‌دانند چطور تلفظ کنند " نیجر . ما مجبور بودیم به نقشه نگاه کنیم تا ببینیم این دقیقا ً کجاست . "
آن‌ها هیچ ستیزه‌جو را پیدا نکردند . در عوض , ستیزه جویان آن‌ها را پیدا کردند . این گشت کوتاه در آب , قبل از بازگشت به پایگاه در صبح روز بعد متوقف شد . در فاصله کم‌تر از ده یارد از دهکده , کاروان زیر آتش قرار گرفت .
چهار ماه بعد , پرسش‌های سخت در مورد زنجیره‌ای از تصمیماتی که منجر به نیروهای ویژه آمریکا شد, بدون پاسخ دادن به نیروهای ویژه آمریکایی در امتداد دور افتاده افریقای غربی , بی‌پاسخ مانده‌اند .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 230 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:07

سناتور رند پاول ، جمهوری‌خواه کنتاکی ، در طی مناظره در ماه سپتامبر گفت : " آنچه که ما امروزه داریم اساسا ً جنگ نامحدود در هر نقطه در جهان است ، من فکر نمی‌کنم کسی با یک اونس صداقت فکری اجازه جنگ‌های کنونی که در هفت کشور مبارزه می‌کنیم را مجاز کند ."
بزرگ شدن ، او همیشه سعی می‌کرد از برادرش پیشی بگیرد ، یک ورزش‌کار ستاره‌ای . زمانی که دو پسر مشغول بازی فوتبال بودند ، از او درخواست کرد که عدد پیراهن او ۴۶ ساله باشد - به این دلیل که " او دو برابر خوب خواهد بود " .
او یک ستاره طبیعی نبود ، اما با اصرار پدرش ، او یک رقیب سرسخت بود و در صف شروع بود زمانی که او یک مقام ارشد بود ، در سال Bulldogs رقبای خود را شکست داد.
برایان فیتزجرالد که مربی گروهبان رایت بود ، گفت : " او به آنجا آمد تا هر روز در نبرد شرکت کند . "
او به طور خلاصه در دانشگاه جورجیا به عنوان یک سرگرد مهندسی مکانیک شرکت کرد . اما او به خانه آمد و در gutters کار کرد و زندگی unfulfilling را پیدا کرد . او به بهترین دوست خود یعنی Alton باس گفت که می‌خواهد به یک واحد نیروهای ویژه بپیوندد .
آقای باس به خاطر می‌آورد : " او فقط نمی‌خواست کسی باشد .
او تصمیم گرفت در سال ۲۰۱۲ در ارتش خدمت کند و در فورت Benning ، جورجیا ، آموزش دید . و در Fort براگ با N.C. buoyant خود به پنهان کردن یک ترس کمک کرد : او از parachuting متنفر بود . اما او برای دوست دخترش یک ویدیو از یک پرش فرستاد . در حدود ۳۰ ثانیه بعد ، او دوربین را روی خودش چرخاند و گفت : " و این طور است که شما از هواپیما بیرون بپرید ."
پدر گروهبان رایت ، آرنولد ، یک سرباز بود و مادرش تری نیز در ارتش بود . آقای رایت در پایین به عنوان یک زیارتگاه به پسرش اضافه کرد . Audra Melton برای نیویورک‌تایمز
Audra Melton برای نیویورک‌تایمز
قبل از اینکه تابستان گذشته برای نیجر عازم نیجر شود، گروهبان رایت دست مادربزرگش را به طرف یک مهمانی دور برد و به او گفت : " این دختر من است ، مادربزرگ جان ، تو از او خوشت خواهد آمد . "
چند روز پیش از این شبیخون - در روز ۲۴ سپتامبر ، بیست و نهمین سالگرد تولد او، گروهبان رایت به نام مادر بزرگ او نامگذاری شد . او تلفن را از دست داد ، بنابراین پیغامی گذاشت .
ده روز بعد ، دو سرباز به خانه خانم Trull در حوالی نیمه‌شب آمدند . به محض این که آن‌ها را دید ، فهمید .
او هنوز پیغامی دارد که نوه او در روز تولدش باقی گذاشته‌است .
او گفت : " خوشحالم که آن را از دست دادم چون من یک پست صوتی برای من گذاشته بود که می‌توانم آن را بارها و بارها اجرا کنم . او گفت : " مادربزرگ ، شما را دوست دارم ."
داستین رایت وارد خانه می‌شود . ارتش این عکس از گروهبان رایت را آزاد کرد که به داور بازگردانده شد . آرون جی . Jenne / نیروی هوایی آمریکا
خانواده نظامی
خانواده رایت به خوبی از نحوه کار نظامی آگاه است . آن می‌تواند نژاد خود را در نیروهای مسلح تا جنگ ۱۸۱۲ رد کند . پدر گروهبان رایت ، آرنولد ، یک سرباز بود و مادرش تری نیز در ارتش بود .
اما در خانواده‌ای از مردان و زنان نظامی که بیش از ۲۰۰ سال پیش باز می‌گردند ، گروهبان رایت تنها کسی بود که آن را به خانه نیاورد .
ویدئو : چه سربازی در نیجر به سمت چپ کشته شد ؟
اکنون یکی از برادران بزرگ‌تر گروهبان رایت یعنی ویل که در ارتش خدمت کرده و به افغانستان اعزام شده‌است ، در حال بررسی پیوستن مجدد به ارتش است . این ایده پدر آن‌ها را رنج می‌دهد .
او گفت : " ما حقوق خود را پرداخت کرده‌ایم ."
گروهبان Dustin ام . فرمان عملیات ویژه ارتش ایالات‌متحده
گروهبان رایت در شهر روستایی سانتا کلوس ، Ga بزرگ شد . و شهرهای اطراف آن . خیابان‌ها نام رادولف راه و رانندگی در دسامبر را دارند . در کریسمس او سانتا کلاوس را برای خانواده‌اش بازی کرد .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 233 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:06

۱۲ سپتامبر ۲۰۰۱ . اعضای کنگره روز بعد از این حملات ، در پلکان کنگره گرد هم آمدند . چند روز بعد ، آن‌ها به صورت قاطع رای دادند که ارتش را به یک شکار باز برای مجرمین و هم پیمانانش تسلیم کنند . داگلاس گراه‌ام / رول تماس
ساختمان کنگره shellshocked
سه روز پس از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ ، باربارا لی ، نماینده دموکرات کالیفرنیا ، در نیمکتی در کلیسای جامع ملی در واشنگتن نشسته بود . باران می‌بارید و کلیسای جامع پر از dignitaries بود . رئیس‌جمهور سابق بیل کلینتون ، جورج اچ . دبلیو . بوش ، جیمی کارتر و جرالد آر . فورد دست handshakes جدی مبادله کرد . در اتاق غار مانند بسیاری در آغوش گرفته بودند ، اما پچ‌پچ می‌کردند . همه بی‌حرکت و بی‌حرکت به نظر می‌رسیدند .
خانم لی در همان حالت گریه و گریه بود که ظاهرا ً همه را در واشنگتن غرق کرده بود . پسر عموی her پرواز شماره ۹۳ هواپیمای خطوط هواپیمایی یونایتد بود که در نزدیکی Shanksville پدر سقوط کرده بود .
هنگامی که رئیس کلیسای جامع ، عالی‌جناب Very د . خانم لی سخنرانی خود را در برنامه خود نوشت : باکستر ، از منبر کلیسا صحبت کرده‌است .
وی گفت : " بگذارید ما نیز برای حکمت الاهی دعا کنیم ، چون رهبران ما اقدامات ضروری برای امنیت ملی ما را در نظر می‌گیرند .
خانم لی گفت که با این کلمات ، او می‌دانست که چطور می‌خواهد در آن شب در برابر کنگره در مورد لایحه مجوز جنگ رای بدهد .
اسامه بن‌لادن ، " اسامه بن‌لادن " ، یا " القاعده " در قطعنامه کوتاهی که به عنوان اجازه استفاده از نیروی نظامی شناخته می‌شود ، یا " القاعده" به سادگی گفت که کنگره به رئیس‌جمهور اجازه استفاده از " همه نیروی لازم و مناسب " علیه کشورها ، سازمان‌ها و یا افرادی را می‌دهد که " حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر را " برای جلوگیری از هر گونه اقدام تروریستی بین‌المللی علیه ایالات‌متحده توسط کشورها ، سازمان‌ها ، و یا اشخاص " تعیین می‌کند .
در تالار مجلس ، " بله " آرا با چراغ‌های سبز ثبت شده‌اند و " نه " قرمز هستند . خانم لی بعد از رای‌گیری به بالا نگاه کرد . فقط یک نور قرمز وجود داشت - او . ده نفر رای ندادند . همه چراغ‌های دیگر سبز بودند .
او گفت که چند تن از همکاران خانم لی که اغلب زن بودند، پس از آن در the به او مراجعه کردند و از او خواستند تا رای خود را تغییر دهد. او این کار را نکرد . او از یک خانواده نظامی بود و نزدیک قلعه برکت ، در آل پاسو بزرگ شده‌بود . پدرش ، یک سرباز قدیمی جنگ جهانی دوم در " سربازان Buffalo سربازان آمریکایی - آمریکایی " ، آن شب او را صدا زد .
او گفت : " در بین تمام نامه‌های نفرت و تهدیدهای مرگ که در هفته‌های بعد دریافت کرد، خانم لی به یاد حرف‌های پدرش افتاد و گفت : " من به شما افتخار می‌کنم .
باربارا لی ، دموکرات کالیفرنیا ، در سال ۲۰۰۳ به معترضان جنگ اشاره کرد . خانم لی تنها عضو مجلس بود که علیه معیار مجوز جنگ رای داد . دیوید پل موریس / گتی ایماژ
در سال‌های بعد از رای‌گیری ، بحث‌های زیادی وجود داشته‌است که در آن جنگ به شاخه‌های القاعده گسترش‌یافته است که زمانی که ۹ / ۱۱ اتفاق افتاد و برای گروهه‌ای جدید - مانند گروه الشباب ( یمن ) ، دولت اسلامی ( عراق ، سوریه ، لیبی و چندین کشور دیگر ) ، بوکو حرام ( نیجریه ) و القاعده در مغرب اسلامی ( مالی ، لیبی و دیگر بخش‌های شمال غربی آفریقا ) .
خلق و خوی کنگره از آن شبی که مجلس به نفع این قطعنامه رای داد تغییر کرده‌است . خانم لی بسیاری از همکاران خود را در کنگره با reservations یافته‌است . ژوئن گذشته ، زمانی که او یکی دیگر از تلاش‌هایش برای لغو مجوز جنگ سال ۲۰۰۱ را انجام داد ، اکثریت اعضای کمیته تخصیص مجلس از او حمایت کردند .
این کمیته پیشنهاد خانم لی را تصویب کرد ، اما رهبری جمهوری خواهان در نهایت منجر به کشته شدن وی شد . بحث بر سر قدرت در سنا تا اواسط سپتامبر ، تنها چند هفته قبل از حمله در نیجر ادامه داشت .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 224 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:06

در ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ ، رئیس‌جمهور باراک اوباما نامه کوتاهی به نماینده جان A فرستاد . بونر ، سپس سخنگوی مجلس . با استناد به قانون قدرت‌های جنگ ۱۹۷۳ - اجازه جنگ ۲۰۰۱ که دولت برای استفاده بیش از حد تحت آتش قرار گرفت - رئیس‌جمهور گفت که پنتاگون ۴۰ نیروی نظامی را به نیجر اعزام خواهد کرد تا یک پایگاه هوایی بدون خلبان ایجاد کند، پروازه‌ای اکتشافی انجام دهد و به تسهیل جمع‌آوری اطلاعات برای نیروهای فرانسوی در مالی کمک کند . او گفت که نیروهای نظامی و افراد دیگر هم به دنبال آن‌ها خواهند رفت و به نیروهای Nigerien محلی کمک و کمک خواهند کرد .
در حال حاضر ، پس از شبیخون به نیجر - و اظهارات اعضای کنگره که آن‌ها میزان دخالت آمریکا در این کشور را نمی‌دانند - بحث دوباره در حال رخ دادن است . بسیاری از قانونگذاران به طور گسترده بر قطعنامه سال ۲۰۰۱ تمرکز کرده‌اند ، که برای توجیه استقرار نیروهای آمریکایی بسیاری در نقاط داغ سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته‌است .
خانم لی می‌گوید قصد دارد امسال دوباره امتحان کند .
نماینده تام کول ، جمهوری‌خواه اوکلاهاما ، که با خانم لی در کمیته تخصیص بودجه مخالفت کرده بود، اما بعدا ً به سخنگوی پل D توجه کرد ، گفت : " این یک شیب بسیار خطرناک است که ما در آن هستیم . " درخواست رایان برای متوقف‌کردن آن تا رسیدن به یک رای کامل تا زمانی که دولت بتواند در آن شرکت کند .
آقای کول گفت که نیروهای آمریکایی باید در غرب آفریقا باشند . اما او گفت ، نمایندگان منتخب آمریکا باید فرصتی داده شود تا ابتدا به جلو حرکت کنند .
آقای کول گفت : " اگر قرار است افرادی که در راه آسیب هستند را داشته باشیم و می‌دانیم که آن‌ها را در وضعیت خطرناکی قرار می‌دهیم ، باید یک بحث جامع ‌تری در مورد آن وجود داشته باشد . "
میشل بلک یک پرچم در مراسم تدفین همسرش ، گروهبان برایان سی دریافت کرد . به لک در گورستان ملی آرلینگتون . الیزابت فریزر / ارتش آمریکا
 " ناراحتی غم "
گروهبان برایان سی . بلک قبل از اعزام به نیجر قسمت‌هایی از مراسم یادبود او را برنامه‌ریزی کرده بود.
این کاری است که اعضای سرویس اغلب انجام می‌دهند . گروهبان بلک دلش می‌خواست که mouers " Finnegans ویک " را بشنوند ، ترانه محلی ایرلندی قرن نوزدهم که بعدها اله‌ام گرفته از رمان جیمز جویس بود .
در این ترانه ، تیم Finnegan از سقوط می‌میرد . اما وقتی که mouers تصادفا ً ویسکی روی جسد او ریختند ، او دوباره زنده می‌شود و می‌گوید : " آیا فکر می‌کنید من مرده‌ام ؟ "
در مراسم یادبود در زادگاه گروهبان بلک ، Puyallup ، Wash . یکی از eulogists او این انتخاب را توضیح داد : " او می‌خواست مردم خوش بگذرانند ، حتی اگر این فقدان سنگین را احساس می‌کردند ."
از دست دادن گروهبان بلک به شدت در شهر او احساس شد ، جایی که او به عنوان یک رشته شطرنج از دوران کودکی ، کشتی‌گیر دانشگاهی و استاد زبان‌ها یاد می‌شود . هانس Zeiger ، یک سناتور ایالت واشنگتن که چند سال پشت سر او در مدرسه بود ، به خاطر می‌آورد که از هوش او وحشت دارد .
گروهبان بلک به شدت رقابتی بود . بعد از یک مسابقه شطرنج که در آن برادر او یک مدال به دست آورد و موفق نشد ، تمام تابستان را بعد از کلاس چهارم سپری کرد که چگونه بازی خود را کامل کند .
گروهبان برایان سی . فرمان عملیات ویژه ارتش آمریکا
سال‌ها بعد ، او گویش‌های محلی را آموخت تا بتواند با افرادی که در استقرار خود در ارتش شرکت داشتند ، ارتباط برقرار کند . او همچنین فرانسوی و عربی صحبت کرد .
وقتی گروهبان بلک از دست دادن شطرنج نادر رنج می‌برد، او آنچه را که اشتباه بود تجزیه و تحلیل کرد .
فیل واتسون ، که با او شطرنج بازی می‌کرد ، گفت : " او قصد نداشت که دوباره همان راه را از دست بدهد . "
در حقیقت اجازه جنگی که توسط کنگره بیش از ۱۶ سال پیش تصویب شد اغلب برای توجیه استقرار نیروهای آمریکایی بکار رفته‌است که برخی از مدیران سعی کرده‌اند با یافتن قدرت‌های قانونی دیگر از جمله برای سربازان آمریکایی در نیجر از انتقاد صرف‌نظر کنند .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 219 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:05

بعد از کالج ، او با کالیفرنیا به " ماموت لیکس " نقل‌مکان کرد . او به عنوان مربی اسکی و در ساخت کار می‌کرد و با همسرش میشل ، که در سال ۲۰۰۵ ازدواج‌کرده بود ، ملاقات کرد .
چهار سال بعد ، او در ارتش خدمت کرد ، جایی که خانواده‌اش می‌گفتند او نوعی چالش‌هایی را یافته‌است که همیشه آرزویش را داشت ، از جمله آموزش فیزیکی سخت و همچنین مطالعات پزشکی در شب‌ها و اواخر هفته .
گروهبان به لک به پدرش ، هنک به لک ، گفت که او حاضر است به نیجر اعزام شود و او را دوست دارد .
 "آقای به لک به یاد آورد : " من دست‌هایم را روی شانه‌های او گذاشتم و برای امنیت او دعا کردم . "
 " این دعا پاسخ نداد ، " آقای بلک بعدا ً در مراسم یادبود پسرش می‌گفت : " و اندوه غیرقابل‌تصور وارد زندگی ما شد ."
برخی از اعضای خانواده سربازان کشته‌شده ، تصمیم گرفته‌اند که در مورد آن صحبت نکنند . سربازان نیروهای ویژه چیزی هستند که آن‌ها " متخصصان آرام " می‌نامند ، که به دنبال جلب توجه به کار خطرناکی که انجام می‌دهند نیستند . پیش از اینکه به نیجر گسترش یابد ، Sgt. جانسون به خانواده‌اش گفت که اگر او بمیرد ، او نمی‌خواست نامش را در اخبار ببیند .
او در پاسخ به درخواست مصاحبه افزود : " من می‌خواهم به خواسته‌های او احترام بگذارم . "
نایروبی ، کنیا . در ۷ ماه اوت ۱۹۹۸ ، دو بمب‌گذاری در سفارتخانه‌های ایالات‌متحده منجر به چندین دهه تلاش‌های ضد تروریستی در شرق آفریقا شد . خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
سفر به آفریقا
برای درک این که چگونه این مردان به نیجر نزدیک شدند ، لازم است که به تاریخ ۷ اوت ۱۹۹۸ برگردیم ، در حالی که تقریبا ً همزمان بمب‌های کامیون در دو سفارت آمریکا در شرق افریقا منفجر شدند : یکی در دارالسلام ، تانزانیا و دیگری در نایروبی ، کنیا .
این حملات که منجر به کشته شدن بیش از ۲۰۰ نفر و زخمی شدن ۵، ۰۰۰ نفر شد ، اسامه بن‌لادن را به فهرست فراریان تحت تعقیب " F.B.I. " رساند و ده‌ها سال هم‌کاری با کنیا برای مبارزه با تروریسم در شرق آفریقا را آغاز کرد .
ژنرال کارتر حام ، رئیس سابق فرماندهی سازمان ملل متحد می‌گوید : " این بمب‌گذاری‌ها برای گفتن به ایالات‌متحده بود که تهدیدی برای ظهور در آفریقا محسوب می‌شود . "
آفریقا همواره پس از این که به سیاست نظامی آمریکا رسید ، از تامل بیشتری برخوردار بود . حتی امروز ، ایالات‌متحده ۵۰۰۰ تا ۶، ۰۰۰ نیروی نظامی در کل قاره دارد - در مقایسه با ۴۰۰۰۰ نفر در ژاپن ، ۳۵، ۰۰۰ نفر در آلمان ، ۲۵، ۰۰۰ نفر در کره‌جنوبی و ۱۴، ۰۰۰ نفر در افغانستان .
اما شبه‌نظامی گری اسلامی در بسیاری از بخش‌های آفریقا گسترش‌یافته است و پس از حملات ۱۱ سپتامبر ، ایالات‌متحده بر روی استراتژی ضد تروریستی اش در قاره دو برابر شده‌است . دولت بوش حضور خود را از طریق agreements های جدید و تمرینات آموزشی گسترش داد . پنتاگون به دنبال ایجاد روابط نظامی با متحدان مانند مراکش و تونس بود و به دنبال دستیابی به کشورهایی مانند مالی و الجزایر بود .
بیش از ۱، ۸۰۰ عضو خدمات در جیبوتی در شاخ آفریقا برای اجرای عملیات‌های ضد تروریستی مستقر شده‌اند . ظرف چند سال ، که به ۴۰۰۰ پرسنل نظامی آمریکایی و پیمانکاران غیر نظامی بالغ شده بود ، تنها پایگاه دائمی پنتاگون در قاره بود .
به گفته Chess.com ، یکی از پیروزی‌های متعدد او ، در سال آخر دبیرستان ، زمانی رخ داد که او در سال ۲۰۰۰ با امتیاز کامل برنده جام ۲۰۰۰ Washington شد .
همان پافشاری در کشتی ، که در دبیرستان شروع شد ، مشهود بود . او علی‌رغم اینکه در طی یک اردوی کشتی در دبیرستان به شدت زخمی شده‌بود ، آن را نگه داشت تا اینکه براثر سکته قلبی از بین رفت . بعد از پنج روز در بیمارستان ، او برگشت و اردوگاه را تکمیل کرد . او در دانشگاه مرکزی واشنگتن در حال کشتی گرفتن بود و در سال ۲۰۰۲ از آنجا فارغ‌التحصیل شد .
آقای وات سن گفت : " او یک دانشمند بود که می‌توانست در یک مبارزه انتخاباتی پیروز شود . "

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 251 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:05

تا زمانی که رئیس‌جمهور ترامپ در سال ۲۰۱۷ به ریاست‌جمهوری رسید ، مقامات دولت نشانه‌هایی از پشتیبانی از استراتژی کلی آقای اوباما در آفریقا را نشان دادند . اما دولت ترامپ حملات هواپیماهای بدون سرنشین در سومالی را افزایش داد و پنتاگون طرح کاخ سفید را با طرحی ارائه کرد که حداقل دو سال دیگر جنگ علیه شبه نظامیان اسلامگرا را پیش‌بینی می‌کرد .
یک سرباز نیروهای ویژه آمریکایی واحدهای نظامی آفریقایی را در نیجر آموزش می‌دهد . جو Penney / رویترز
طرح سومالی شامل قوانین جدیدی است که به آرامی توسط آقای ترامپ به منظور انجام عملیات‌های ضد تروریستی در خارج از مناطق جنگی مرسوم امضا شده‌است . آقای ترامپ چند محدودیت‌هایی را که آقای اوباما در سال ۲۰۱۳ بر روی حملات هواپیماهای بدون سرنشین و حملات کماندویی اتخاذ کرده بود ، حذف کرد و الزامات بررسی سوابق قبل از حملات تهاجمی و ارزیابی‌های نادرست را که هر فرد مورد هدف یک تهدید خاص برای آمریکایی‌ها تلقی می‌کرد را شل کرد .
در حالی که تلاش‌های ضد تروریستی آمریکا در لیبی و سومالی توجه بیشتری را به خود جلب کرد ، نیجر به مکانی تبدیل شده‌بود که به طور فزاینده‌ای مورد تهدید جهادگرایان قرار گرفته بود .
برایان McKeon ، یکی از مقامات ارشد پنتاگون ، به خاطر می‌آورد که در سال ۲۰۱۵ از شهر نیامی ، پایتخت نیجر بازدید می‌کند . briefers نظامی به او یک ارزیابی sobering داد : دولت اسلامی از شمال ، القاعده از غرب و بوکو حرام در جنوب و جنوب شرقی تهدید کرده‌است .
نیجر با کمک آمریکا در تلاش بود تا با آبشاری از تهدیدها روبرو شود ."
حضور نظامی ایالات‌متحده در نیجر از حدود ۱۰۰ نفر در سال ۲۰۱۳ به حدود ۸۰۰ سرباز افزایش یافت . جی . جی گفت که پنج سال پیش ، دولت نیجر قادر به اعزام گشت‌های نظامی در خارج از پایتخت نبود . پیتر پام ، رئیس مرکز آفریقا شورای آتلانتیک . این تغییر کرده‌است .
آقای پام گفت : " گشت‌های نظامی آن‌ها به طور فزاینده‌ای در مرزه‌ای خود بالا و پایین هستند و این یک چیز خوب است که آن‌ها در محیط‌های پرخطر انجام می‌دهند . اما ضرر این است که خطرات نیروهای آمریکایی با آن‌ها افزایش می‌یابد ."
سربازان Nigerien در طی تمرین هفته گذشته در نزدیکی پایگاه آموزشی خود در Tondibiah ، در حومه پایتخت نیجر ، در شهر نیامی Finbarr O ' Reilly for the New York Times
بیرون بیش از حد طولانی
توضیح پنتاگون در مورد آنچه که برای سربازان آن در نیجر اتفاق‌افتاده ، بارها تغییر کرده‌است .
در عرض چند ساعت از این حمله ، مقامات وزارت دفاع گفتند که گشت زمینی آمریکا در طی یک ماموریت شناسایی روتین که در آن به سادگی به سربازان Nigerien توصیه و کمک می‌کرد ، مورد حمله قرار گرفته بودند .
چند هفته بعد ، مقامات آمریکایی به طور خصوصی شروع به اعتراف کردند که سربازان غافلگیر شده از گروه گشت کم ریسک خود منحرف شده‌اند و چندین ساعت به سمت مرز با مالی اعزام شده‌اند . تغییر در برنامه‌ها کاملا ً غیرمنتظره بود ، و هنگامی که سربازان به راه خود باز می‌گشتند ، آمد .
اما مقامات آمریکایی و Nigerien اکنون می‌گویند که یک فرصت ناگهان خود را ارائه کرده‌است . درست چند ساعت قبل مقامات اطلاعاتی آمریکا تماسی تلفنی با یک دستگاه الکترونیکی مرتبط با Doundoun Cheffou دریافت کرده بودند ، یک چوپان سابق معتقد بود که یک ستوان ارشد در یک گروه محلی که اخیرا ً تعهد وفاداری به دولت اسلامی را داده‌است .
به گفته Nigerien and ، یک امدادگر که از خانه‌اش در سال ۲۰۱۶ در نیجر بیرون آمد ، حدود ۳۰۰ مایل از محلی که دستگاه الکترونیکی در آن روشن شده‌بود ، نقش ایفا کردند .
 "رودی Atallah " ، رئیس سابق سیاست ضد تروریستی آفریقا برای پنتاگون گفت که اگر دستگیر شود ، آقای Cheffou ، کد - به نام جاده Naylor توسط ارتش می‌تواند نیروهای آمریکایی را به سمت آقای Woodke هدایت کند.
برای بیش از دو سال ، گروه آقای Cheffou حملاتی را به نیروهای Nigerien انجام داد که تنها برای بازگشت به مرز به مالی هجوم بردند و به یک سرزمین جنگلی و بدون مرد پناه بردند . مقامات امنیتی فرانسه می‌گویند که شاخه دولت اسلامی ۴۰ تا ۶۰ عضو هسته دارد ، اما اغلب با روستائیان دلسوز همراه است .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 215 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:05

دو سرباز مزدور گفتند : خالی بود . اما یک نفر اخیرا ً آنجا بود : آن‌ها چای , شکر و آرد و یک موتورسیکلت متروک یافتند . رد پاها در شن نشان می‌داد که دیگر موتورسیکلت‌ها فرار کرده‌اند . آن‌ها همچنین نشانه‌هایی از سلاح‌ها را پیدا کردند که شامل دوره‌ای چند میلی‌متری هستند که توسط سلاح‌های ضدهوایی پرتاب می‌شوند که قادر به آسیب رساندن به بیشتر خودروهای زرهی سبک هستند . یک سرباز مزدور گفت : یک مورد تیراندازی با مسلسل سنگین , پیدا شد .
یکی از مقامات آمریکایی گفت : مقامات آمریکایی برای گرفتن یک هواپیمای تجسس در نقطه‌ای در جنوب غربی نیجر از جایی که این سیگنال صادر شده بود شتافتند . در زبان نظامی یک هدف حساس به زمان بود . رسیدن به آنجا خیلی سریع بود .
یک مربی ویژه آمریکایی که سال گذشته با سربازان چاد در سواحل رود نیل در آن کار می‌کند . برایان دنتون برای نیویورک‌تایمز
تا پایان حکومت بوش , کلاه‌های سبز آمریکا ارتش‌های آفریقایی را آموزش می‌دادند تا در برابر نفوذ ستیزه جویان القاعده محافظت کنند . و در اولین سال مدیریت اوباما , یک رشته از قتل‌ها , بمب‌گذاری‌ها , آدم‌ربایی‌ها و حملات دیگر علیه غربی‌ها و نیروهای امنیتی در شمال و غرب آفریقا نگرانی‌هایی را افزایش داد که شاخه القاعده در منطقه , القاعده در مغرب اسلامی , با تهدید امنیتی بزرگ‌تری مواجه شد .
اما در اوایل صبح , بسیاری از طرح‌های بلندپروازانه مقابله با تروریسم دولت اوباما در آفریقا تکه‌تکه شدند . به عنوان شورشی اسلام گرا , برخی از فرماندهان واحدهای ارتش ویژه ملت - ثمره سال‌های آموزش دقیق آمریکایی - زمانی که بیشتر مورد نیاز بودند , سربازان , توپ‌ها , کامیون‌ها و مهارت‌های خود را به دشمن در آتش جنگ بردند .
سپس یک افسر آموزش‌دیده آمریکایی دولت منتخب مالی را سرنگون کرد و صحنه را بیش از نیمی از کشور را به دست افراط گرایان اسلامی رساند .
فرانسه , قدرت استعماری سابق , سرانجام مداخله کرد . این بمب در پناه‌گاه‌های اسلامی در شمال مالی , کند - - یک پیشرفت اسلام گرا و پراکنده کردن ستیزه جویان که یکی از بزرگ‌ترین پناه‌گاه‌های جهادگرایان در جهان را ایجاد کرده بودند , برخورد کرد .
زمانی که رئیس‌جمهور اوباما به کنگره اطلاع داد که او نیروها را به نیجر می‌فرستد تا به نیروهای فرانسوی کمک کند و سربازان محلی را آموزش دهد .
تهدیدها گسترش یافتند . ستیزه جویان در اوایل ژانویه به یک کارخانه گاز در الجزایر حمله کردند و باعث کشته شدن دو تن از مردم از جمله ایالات‌متحده شدند . در اواخر آن سال , الشباب به یک مرکز خرید در پایتخت کنیا حمله کرد .
یک ماه پس از آن , کماندوهای آمریکایی حملات دوگانه را در آفریقا انجام دادند , یک ستیزه‌جو را در لیبی گرفتند که به خاطر نقش او در بمب‌گذاری سفارت آفریقای شرقی تحت تعقیب قرار گرفته بودند , و در تلافی حمله به مرکز خرید با گروه الشباب درگیر شدند .
باراک اوباما , در یک کنفرانس خبری سه روز پس از این یورش‌ها , به آفریقا اعلام کرد که " برخی از این گروه‌ها جمع شده‌اند " . "
او افزود : " و ما باید به دنبال آن‌ها برویم . "
اما باراک اوباما نیز یک استراتژی ضد تروریستی دیگر را دنبال کرد : اتکای بیشتر به نیروهای متحد یا محلی , با نقش محدود رزمی آمریکایی .
ستیزه جویان به حمله به هتل " بلو بلو " در مالی در " مالی " در مالی , هتل باشکوه بورکینافاسو و یک پناه‌گاه ساحلی در ساحل‌عاج , حمله کردند . غربی‌ها از جمله آمریکایی‌ها کشته شدند . ایالات‌متحده با آموزش ارتش‌های آفریقایی پاسخ داد , به این امید که آن‌ها را بدون ارتکاب به جنگ بزرگ دیگر , مانند عراق یا افغانستان , به جنگ بازگرداند .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 297 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:04

یک زندانی که متهم به عضویت در یک گروه جهادی غربی است که وعده وفاداری به دولت اسلامی را داده‌است . گفته می‌شود که این گروه در پشت این حمله قرار دارد که منجر به کشته شدن چهار سرباز آمریکایی در خارج از این منطقه شد . " ریلی " برای نیویورک‌تایمز
وزیر دفاع نیجر گفت : " این یک تروریست است که به عنوان رهبر این گروه شناخته می‌شود که عملیات در منطقه مرزی را انجام می‌دهد . " او افزود : " ما اطلاعاتی داشتیم که حضور این تروریست را تایید می‌کردیم " و اشاره کرد که براساس این اطلاعات , اقدام صورت‌گرفته است . "
به گفته مقامات , مقامات نظامی به سرعت یک تیم تهاجمی از کماندوهای آمریکایی , فرانسوی و فرانسوی را مبنی بر اعزام نیروهای آمریکایی , فرانسوی و فرانسوی مبنی بر اعزام به دنبال این حمله ترتیب دادند .
نیروهای در حال حاضر به طور ویژه آموزش‌دیده و توسط پنتاگون برای عملیات ضد تروریستی مثل این تجهیز شده‌اند . مقامات می‌گویند آن‌ها همراه مشاوران نیروهای ویژه آمریکا بودند که تقریبا ً یک ماه پیش وارد کشور شده بودند .
مشخص نیست که چه تعداد از آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به ماموریت حمله به بالگرد گماشته شده‌اند یا این عملیات را تایید کرده‌اند . چنین حملاتی در سومالی انجام شده‌اس افسران ارشد آمریکایی که در افریقای غربی خدمت کرده‌اند , می‌گویند احتمالا ً مورد نیاز است . راس , رئیس فرماندهی نظامی آفریقا , در اشتوتگارت آلمان , برای تصویب چنین ماموریت سطح بالا .
سعی داشتند یورش و شکار را با هم دنبال کنند و چیزی را که یک روز بدون حادثه برای چهار گروهبان آمریکایی در حال گشتزنی بود دگرگون کند .
آن‌ها بخشی از گروهی از سربازان آمریکایی و آمریکایی با انتساب بسیار متفاوت بودند : بازدید از تعدادی از روستاها برای ملاقات با ساکنان و رهبران . این کار معمول , کم‌خطر و چیزی بود که به خوبی تجهیز شده بودند .
کاروان آن‌ها متشکل از هشت خودرو بود : دو کامیون وانت و یک وسیله نقلیه ورزشی برای آمریکایی‌ها و پنج کامیون . بیشتر آن‌ها مسلسل‌های دستی داشتند که می‌توانستند با ایستادن و نشانه‌گیری از بس‌تر کامیون شلیک کنند . خودروهای واحد , تنها آن‌هایی که برای استقرار به آن‌ها اختصاص‌داده شده‌بود, به راحتی حفاظت‌شده , اما نسبتا ً کم بود . آن‌ها می‌توانستند به سرعت از زمینی که خطرناک‌تر از عراق و افغانستان بودند سفر کنند .
سلاح‌های آن‌ها به طور مشابه پیکره بندی شده بود . آمریکایی‌ها در این گروه - یک تیم نیروهای ویژه ارتش به نام گروه عملیاتی - آلفا - آلفا - در یک ماه در نیجر فعالیت کرده بود . بنا به گفته فیلم ویدئویی , اغلب این تیم m4 نام تفنگ را همراه با مناظر و تفنگ‌های خودکار حمل می‌کردند . حداقل یک سرباز یک نارنجک‌انداز داشت .
برای بازدید از روستاهای محلی در منطقه‌ای که قرار بود حضور ستیزه جویان اندکی داشته باشد , سلاح‌ها و وسایل نقلیه این تیم قابل‌درک بود . اما اگر یک نیروی مهاجم بزرگ‌تر و بیشتر مورد حمله قرار گیرد , اعضای تیم به زور اسلحه و مسلسل کافی برای دفاع از خود ندارند .
و کامیون‌های آن‌ها که به آرامی از بس‌ترهای آزاد محافظت می‌کردند , هر مسافر را در معرض آتش دشمن قرار می‌دادند . سربازانی که در بیابان تنها سفر می‌کنند می‌توانند به طرز خطرناکی محدود شوند - با توانایی کمی برای شلیک به داخل خودرو .
بنا به گفته دو سرباز آمریکایی که در این ماموریت حضور داشتند , مردم آمریکا و همتایان مصری آن‌ها از پایگاه خود در روستاهای واقع در شمال شهر نیامی رفتند تا با رهبران جامعه دیدار کنند . بعد از ظهر , ماموریت آن‌ها تکمیل شد .
قبل از اینکه به آنجا برسند , یک دستور جدید وارد شد: پشتیبانی از ماموریت حمله را آماده کنید . مقامات می‌گویند که این طرح برای آمادگی تیم برای پیوستن به این حمله نبود , اما برای اینکه به اندازه کافی نزدیک شوند تا از شبه نظامیان فرار کنند یا به آن‌ها کمک کنند .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 230 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:04

بنابراین , بدون اخطار , سربازان ارتش در حال گشتزنی در یک گروه گشتی در اطراف خود بودند و به طور بالقوه به یک ماموریت جدید مجهز بودند که آن‌ها را در معرض خطراتی قرار می‌داد که فرماندهان آن‌ها پیش‌بینی نمی‌کردند .
مشخص نیست که چه کسی دستور ماموریت جدید تیم را داد . افسرانی که در منطقه خدمت کرده‌اند می‌گویند که این تغییر نیازمند تایید و تعیین ماموریت از حداقل چندین سطح بالاتر است - به احتمال زیاد از یک سرگرد در شهر نیامی و یک سرهنگ دوم در چاد , فرمانده نیروی کار مستقر در آفریقا ; و احتمالا ً یک ژنرال دو ستاره که ناظر کل عملیات نیروهای ویژه در آفریقا و همچنین از آلمان است .
اما به زودی طرح‌ها دوباره عوض شدند . پس از عقب‌نشینی , تدارکات حمله از یکدیگر جدا شد . مقامات می‌گویند که آب و هوای بد و مشکلات مکانیکی , ماموریت بالگرد تیم حمله را مسدود کردند و آژانس‌های جاسوسی آمریکایی مشخص کردند که چند مبارز محل را ترک کرده‌اند . آن‌ها معتقد بودند که رد آن سرد شده‌است .
به گفته مسئولان , با این حال , در حال حرکت به سمت بالا بردن یک حمله بود که دیگر اتفاق نیفتاده است . همان زنجیره‌ای از فرماندهی به تیم دستور داد که در حال حاضر بر روی سومین ماموریت خود در ساعت ۸ . آیا تیم توانست برخی از این ماموریت را با جستجو در محل جمع‌آوری کرده و جمع‌آوری کند .
در این نقطه , افسران سابق ارتش و متخصصان مبارزه با تروریسم می‌گویند که این تیم و زنجیره فرماندهی آن اشتباه‌ات مهمی را مرتکب شده بودند که به دنبال اشغال سربازان می‌گشتند .
اول , مافوق‌ها که تیم را هدایت می‌کردند نتوانستند به محیط خطرناک رو به افزایش در منطقه مرزی بین مالی و نیجر توجه کنند - منطقه‌ای که سازمان ملل متحد حداقل چهار حمله را در ماه گذشته قبل از حمله به آن انجام داده بود .
مقامات پنتاگون گفتند که اما نیروهای ویژه آمریکا عملا ً در طی ماه‌ها گشت زنی در منطقه با دشمن مواجه نشده بودند . یکی از افسران ارشد پلیس گفت : نیروهایی که در کنار آمریکایی‌ها حرکت کرده بودند , به منطقه‌ای رسیده بودند که در آن کمین کل بارها بدون هیچ حادثه‌ای رخ داده بود .
مقامات آمریکایی و آمریکایی گفتند که این امر منجر به خشنودی عمومی و حس نادرست ایمنی شد که ریشه در اعضای رده و پرونده واحد و فرماندهان آن‌ها داشت . اگرچه آمریکایی‌ها به خوبی آموزش‌دیده بودند اما برای نیجر جدید بودند و بعضی از سربازان اولین سفر خود را انجام می‌دادند . آن‌ها توسط نیروهای غیر نظامی همراهی شدند که به عنوان نیروهای ویژه طبقه‌بندی شده‌اند اما در واقع کارآموزان آن‌ها هستند .
احساس فوریت و خطر که برنامه‌ریزی در اطراف حمله را القا می‌کرد به نظر می‌رسید که پس از پاک‌سازی این ماموریت , ناپدید شده‌است .
وقتی تیم به سمت محل حرکت کرد , مجموعه‌ای از برنامه‌ها را با عجله اجرا کردند , پشتیبانی هوایی اختصاص‌داده‌شده به حمله متوقف شد . نیروهای فرانسوی که برای حمایت از عملیات قریب‌الوقوع هشدار داده بودند نیز متوقف شدند . به گفته مقامات رسمی ارتش آمریکا , این تیم برای حمایت از یک ماموریت در اولویت خود قرار داشت .
در حالی که تاریکی به سربازان امکان می‌دهد تا از یکی از ابزارهایی که آمریکایی‌ها در اختیار دارند استفاده کنند .
مالی
باب
باب
ادامه جدول
بنی قیصر
نیجر
باب
باب
باب
۴ مایل
حتی با وجود تمیز کردن این ماموریت , اعضای تیم به همان زمان‌بندی رسیدند . بنا به گفته یکی از سربازان فراری , آمریکایی‌ها و سربازان آمریکایی در کیسه‌های خواب کنار وسایل نقلیه خود بستری شده‌اند . آن‌ها در حالی که هنوز تاریک بود از جا برخاستند و از میان اردوگاه ستیزه جویان , زیر سایبانی از درختان پنهان شدند و تنها از مرز مالی خجالت کشیدند .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 239 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:04

تیم متریال را از اردوگاه دور کرد و حرکت طولانی را شروع کرد ، چون خورشید در حال بالا آمدن بود . آن‌ها بیش از ۲۰ مایل از مسافت تقریبی ۱۱۰ مایلی را زمانی که به اولین روستا در مسیر خود رسیدند ، یک نقطه روی نقشه معروف به Tongo Tongo سفر کرده بودند .
یکی از سربازان Nigerien که زنده مانده بود گفت : آن‌ها خسته و خارج از آب بودند . آن‌ها تصمیم گرفتند که درست بیرون از دهکده ، نزدیک چاهی ، استراحت کنند . گروهی از روستاییان به آن‌ها نزدیک شدند و یکی پیشنهاد کرد که به روستا برود تا سطل را بردارد . مدتی بعد برگشت و بطری‌ها را با آب پر کردند .
مشخص نیست که چه کسی این گودال را تصویب کرده‌است . اما به هر دلیلی ، تاخیر - در مکانی نزدیک به اردوگاه آقای Cheffou - تیم را در برابر هر لحظه در حال گذر در قلمرو نا آشنا آسیب‌پذیرتر می‌کرد . این تیم بیش از یک روز بود که از بیابان بیرون رفته بود و در صحرا به وسایل نقلیه ساده پناه برده بود و به شبه نظامیان و جاسوسان آن‌ها فرصت داده بود تا نقشه شبیخون را برنامه‌ریزی کنند .
رئیس روستا برای ملاقات با کاروان رفت و توضیح داد که چندین کودک بیمار شده‌اند . سربازان Nigerien گفتند که این واحد توزیع دارو را آغاز کرده‌است . آن‌ها گفتند که برخی از سربازان در حال سوار شدن مردانی بودند که با موتورسیکلت از روستا خارج می‌شدند و احتمالا ً به ستیزه جویان هشدار می‌دادند .
او گفت: " تروریست‌ها چطور می‌دانستند که مردم سفید در روستای ما هستند که دارو می‌دهند ؟ Boubacar Hassane ۴۵ ساله ، روستایی که مزرعه ارزن را در بیرون روستا در همان روز معرفی می‌کرد ، گفت : "
برخی سربازان تصور می‌کردند که رئیس می‌کوشد تا آن‌ها را به تاخیر بیندازد . مقامات Nigerien گفتند که او بعدا ً دستگیر شد و تلفنش حاوی تعداد تروریست‌های شناخته‌شده از جمله یک نفر به آقای Cheffou بود.
Boubacar Hassane ۴۵ ساله روستایی از Tongo Tongo در اکتبر گذشته زمانی که ستیزه جویان به کاروان نیروهای Nigerien و نیروهای آمریکایی که به فاصله ۲۰۰ یارد در خارج از روستا تیراندازی می‌کردند ، آتش گشودند ، کشاورزی کرد . Finbarr O ' Reilly for the New York Times
حدود ساعت ۱۱ : ۳۰ صبح ، نگهبانان عازم خانه شدند . اما درست بیرون از روستا ، کاروان تحت حمله ستیزه جویان با سلاح‌های کوچک ، مسلسل و نارنجک‌های پرتاب موشک قرار گرفت .
یک مقام نظامی گفت که کاپیتان مایکل Perozeni ، رهبر تیم ۳۲۱۲ ، و یک اپراتور رادیویی ، گروهبان اول بر نت Bartels ، هم شلیک کردند و هم زخمی شدند، احتمالا ً توانایی این تیم برای ارتباط با فرماندهی بالاتر را کاهش دادند .
طبق گفته مقامات نظامی ، در اولین ارسال رادیویی ، آمریکایی‌ها گفتند که تیم ۳۲۱۲ در تماس با دشمن بوده‌است . اما آن‌ها برای یک ساعت دیگر تقاضای کمک نکردند . روشن نیست که چرا . برای سربازان در نیجر ، ارتباطات رادیویی اغلب با فاصله و زمین گرفتار می‌شوند . به همین دلیل ، این تیم نتوانست با پشتیبانی هوایی فرانسه صحبت کند و با توجه به گزارش پیش‌نویس این تحقیقات مجبور شد از طریق افسران در نیامی تماس بگیرد .
TONGO TONGO
جهت
آتش
۵۰۰ FEET
سایت ambush
عکس ماهواره‌ای در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۷ از طریق دیجیتال گلوب گرفته شد .
در برخی موارد کاروان از هم جدا شد و حداقل دو خودرو زیر آتش سنگین توقف کردند . گروهبان Jeremiah جانسون ، گروهبان رایت و گروهبان بلک در the سیاه بودند .
به هر حال ، پشت سر گذاشته شد .
تقریبا ً دو ساعت پس از آغاز حمله ، اولین نشانه از پشتیبانی هوایی رسید . جت‌های میراژ فرانسوی به سرعت و با سرعت پرواز کردند . پشت سر آن‌ها هلیکوپترهای فرانسوی با نیروهای ویژه آمریکایی مستقر در مالی قرار گرفتند . بالگردها زخمی‌ها و سایر اعضای تیم را که به منطقه فرود آمده بودند تخلیه کردند .
پنتاگون مدت‌ها تاکید کرد که آمریکایی‌ها کشته نشدند و تیم‌های of و نیروهای فرانسوی بلافاصله در منطقه بودند و به دنبال آن‌ها می‌گشتند .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 238 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:03

* فرماندهی عملیات ویژه ارتش دیوید جانسون
گروهبان جانسون در حال برنامه‌ریزی برای خرید اولین خانه این زوج بود . مدت کوتاهی قبل از عزیمت به نیجر در سال گذشته فهمید که همسرش باردار است .
او پیش از پیوستن به ارتش در بخش تولید والمارت در حومه میامی کار می‌کرد که در آنجا بزرگ شد . بعد از مرگ مادرش , خاله و عمو و عمو بزرگ شده‌بودند . اما دوستان و خانواده نگاه مثبت و مصمم او را به یاد می‌آوردند .
او در فیسبوک در فیسبوک نوشت : " رزومه کوچک من . " من مشروب نمی‌خورم و سیگار نمی‌کشم . "
او در اطراف میامی به عنوان ولیعهد شهرت داشت , چون او هر روز با دوچرخه به کار می‌رفت و به هدفون گوش می‌داد و به رانندگی مداوم گوش می‌داد که مایل به ادامه مسیر بود .
از سنین پایین دوست داشت چیزها را از هم جدا کند و آن‌ها را کنار هم بگذارد . استعداد بومی‌سازی اتومبیل او را به مدرسه مکانیک و سپس به ارتش رساند .
مشغول پختن غذا بود . خواهرش در گنت گفت که او روزهایی را می‌شمارد که بتواند به خانه بیاید و خانواده‌اش را ببیند .
هنگامی که سرانجام به خانه باز گشت , پوشش تلویزیونی بیوه غمگین او به نام " جان جانسن " بود که هنگام گریه روی تابوت خم شده بود .
ساحل ساحل نیجر که در آن حمله رخ داده بود . " ریلی " برای نیویورک‌تایمز
مبارزه تا پایان
برای حداقل سه نفر از آمریکایی‌هایی که در این حمله کشته شدند , لحظات پایانی آن‌ها ثبت شد .
به نظر می‌رسد که پس از مرگ او توسط ستیزه جویان ضبط شده‌است . بعدا ً به یک آژانس خبری در موریتانی , آژانس خبری نواکشوت , یا در نیویورک‌تایمز , اطلاعاتی ارائه شد که به توضیح چگونگی وقوع حمله , حقوق خرید ویدئو از آژانس خبری در ماه گذشته کمک خواهد کرد . او گفت که هیچ پرداختی برای به دست آوردن این ویدئو انجام نداده است. )
تایمز گزارشگران , که در حال کار با یک متخصص پزشکی قانونی دیجیتال بود , قادر به بررسی صحت و صحت این ویدئو و مراحل نهایی حمله بودند . اما از آنجا که این ویدیو مرگ اعضای این سرویس را نشان می‌دهد و همچنین شامل فیلم‌های تبلیغاتی دولتی بسته‌بندی‌شده می‌باشد, ویراستاران زمانه تصمیم به انتشار ویدیو گرفتند.
در این فیلم , سه آمریکایی - جان جانسون , گروهبان بلک و گروهبان رایت - در بوته‌زار , زیر آتش شدید بریده شده‌اند .
چو . فرماندهی عملیات ویژه ارتش جانسون
گروهبان به لک اول پایین می‌آید . گروهبان رایت , بازیکن سابق فوتبال , از لاستیک سیاه بیرون آمد تا به او کمک کند . سپس جای خود را با گروهبان جانسون عوض می‌کند و روی کاپوت را نشانه می‌گیرد .
صدای شلیک گلوله از زاویه‌ای به درجه پایین نزدیک‌تر می‌شود .
گروهبان رایت و گروهبان جانسون بیرون دویدند . ستیزه جویان تقریبا ً در بالای آن‌ها هستند .
گروهبان جانسون , که دوربین را به تن داشت , رد شد . او ضربه‌خورده است و پایین می‌رود . گروهبان رایت از پشت بوته‌ای شروع به دویدن می‌کند . نیروی سلاح رشته‌های نازکش را همچون بادی قدرتمند خم می‌کند .
ستیزه جویان به سمت گروهبان جانسون که در زمین دراز کشیده‌است , حرکت می‌کنند .
گروهبان ( رایت ) چندین بار نفس می‌کشد . اما تنها یک سرباز می‌تواند این کار را بکند . ستیزه جویان چندین بار به گروهبان جانسون شلیک کردند و سپس همگی آتش خود را به گروهبان رایت تحویل دادند .
تا جایی که می‌تواند نگه دارد .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 229 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:03

" جنگ بی‌پایان " : چرا ۴ سرباز آمریکایی در صحرای آفریقا از راه دور کشته شدند .
بیش از ۱۶ سال پس از حملات ۱۱ سپتامبر علیه تروریسم ، برخی از آمریکایی‌ها می‌گویند زمان بررسی این است که کشور چگونه نیروهای خود را مستقر می‌کند .
روزنامه New York Times گزارش داد که چگونه چهار سرباز آمریکایی زندگی خود را از دست دادند و چرا آن‌ها در افریقا بودند که شروع به کار کردند.
توسط Rukmini Callimachi ، هلن کوپر ، اریک اشمیت ، آلن Blinder و توماس گیبونز - Neff
۲۰ فوریه ۲۰۱۸
KOLLO ، نیجر - از واحد خود جدا شدند ، گروه کوچکی از سربازان آمریکایی در صحراهای نیجر در حال جنگ بودند و برای زنده ماندن زیر رگبار گلوله مبارزان وفادار به دولت اسلامی مبارزه می‌کردند .
گروهبان برایان سی به سرعت خم شد و گفت : به لک به the سیاه که کنارش نشسته بود اشاره کرد تا حرکت کند . در پشت فرمان ، گروهبان Dustin ام . (رایت ) سعی کرد در حالی که از تیر اندازی به عقب خم شده بود، آن را هدایت کند . اما ستیزه جویان با به دست آوردن تفنگ‌های تهاجمی و پوشیدن روسری تیره و کلاه‌های صورتی ، بسته شده‌بودند .
گروهبان به لک ناگهان پایین رفت . گروهبان رایت ، با یک دست رفیق مجروح خود را به سپر محافظ of کشید و موضع دفاعی گرفت و تفنگ M۴ روی شانه‌اش قرار گرفت .
بلک ! سرباز سوم آمریکایی ، گروهبان دوم Jeremiah ، فریاد زد : جانسون ، که زخم‌ها را بررسی می‌کرد . گروهبان به لک روی پشتش نشسته بود و بی‌حرکت و unresponsive بود.
گروهبان رایت ، گروهبان رایت و گروهبان جانسون ، بالاخره فرار کردند و زیر رگبار آتش از میان بیابان بیرون دویدند . گروهبان جانسون مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پایین رفت ، هنوز زنده بود.
لیبی
SAHARA
نیجر
الجزایر
Arlit
mali
CHAD
NIGER
sahel
Tongo Tongo
نیامی
BURKINA
FASO
NIGERIA
۳۰۰ مایل
در این لحظه ، گروهبان رایت به دویدن ادامه داد . او با تنها قلم‌مو برای پوشش دادن، برگشت و به سوی ستیزه جویان که به سمت دوست کشته‌شده خود پیش می‌رفتند ، شلیک کرد .
این آخرین دقایق زندگی سه سرباز آمریکایی بود که در روز ۴ اکتبر در حین یک حمله غافلگیرانه در دشت‌های بیابانی نیجر که در یک دوربین کلاهخود نظامی ثبت شده‌بود ، کشته شدند. یک آمریکایی ، گروهبان لا دیوید جانسون ، که از گروه جدا شده بود ، در این حمله کشته شد - بزرگ‌ترین تلفات نیروهای آمریکایی در طول نبرد در آفریقا از سال ۱۹۹۳ " سقوط شاهین سیاه " در سومالی .
چهار مرد به همراه چهار سرباز Nigerien و مترجم شفاهی در درگیری‌هایی کشته شدند که در آن تعداد کمی از آمریکایی‌ها چیزی درباره آن می‌دانستند ، نه فقط مردم ، بلکه خانواده‌هایشان و حتی برخی از قانونگذاران ارشد آمریکایی .
این تلفات باعث ایجاد یک طوفان سیاسی در واشنگتن شد که در مورد این که چگونه خانواده‌های سربازان کشته‌شده باید توسط فرمانده خود مورد مداوا قرار بگیرند ، به بحث تلخ پرداختند . در تماسی با یکی از خانواده‌ها پس از شبیخون به رئیس‌جمهور ، ترامپ به کاهش تلفات متهم شد و به بیوه این سرباز گفت که " او می‌داند که چه چیزی را برای او امضا کرده‌است " و منجر به دشمنی عمومی شد .
اما فراتر از کینه ، ده‌ها مصاحبه با مقامات فعلی و سابق ، سربازانی که از شبیخون جان سالم به در بردند و روستاییانی که شاهد آن بودند به مجموعه‌ای از شکست‌های اطلاعاتی و محاسبات غلط استراتژیک که سربازان آمریکایی را بسیار دورتر از آنچه برنامه‌ریزی‌شده ، بدون پشتیبانی هوایی یا پشتیبانی هوایی ، در ماموریتی که انتظار نداشتند انجام دهند .
آن‌ها روز سوم اکتبر برای یک گشت زنی با خطر کم آمادگی پیدا کرده بودند و احتمال رویارویی با دشمن را نداشتند . اما در حالی که آن‌ها در صحرا بودند ، مقامات اطلاعاتی آمریکا یک وقفه ایجاد کردند - محل احتمالی یک رهبر تروریستی محلی که توسط برخی از حساب‌ها با ربودن یک شهروند آمریکایی ارتباط دارد . یک تیم حمله جداگانه به سرعت مونتاژ شد و آماده بود تا با هلیکوپتر به اردوگاه تروریستی شیرجه بزند . اما این یورش در دقیقه گذشته به فراموشی سپرده شد و آمریکایی‌ها نیز به محل خود اعزام شدند .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 221 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:02

این مقام گفت که این ماموریت ، پس از درگیری مسلحانه ، توجه نیروهای آمریکایی را به خود جلب کرد ، زیرا یکی از نخستین تاخت و تاز اصلی در این زمینه در نیجر از روز ۴ اکتبر بود .
کاخ سفید فقط در این ماه با دادن حقوق سربازان آمریکایی مستقر در نیجریه موافقت کرد . سربازان ارتش در نیجر هنوز هم واجد شرایط برخی از جوایز جنگی هستند - از جمله مانور مبارزه با پیاده‌نظام و اقدام رزمی - که بسیار مورد احترام هستند و گاهی می‌توانند به ارتقا کمک کنند . چهار سرباز که در حمله روز ۴ اکتبر کشته شدند ، پس از مرگ ، این جوایز را پس از مرگ اعطا کردند ، اما این سربازان که در نیجر با یکدیگر مبارزه کرده‌اند ، آن‌ها را دریافت نکرده اند .
پنتاگون به نظر می‌رسد که آماده است تا عملیات نظامی در غرب آفریقا را حتی بیشتر افزایش دهد . پیش‌نویس این تحقیقات که بخش‌هایی از آن در ماه فوریه به تایمز گزارش شده‌است ، خواهان کاهش شمار ماموریت‌های زمینی و دادن فرماندهان در زمینه برخی از اختیارات برای اعزام نیروها به گشت‌های بالقوه با خطر بالقوه است .
سرتیپ دونالد ج گفت که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ در حدود ۱۰ نمونه از نیروهای آمریکایی و شرکای آموزش محلی در نیجر و جاه‌ای دیگر در غرب آفریقا مورد حمله قرار گرفتند . Bolduc ، فرمانده سابق عملیات ویژه ایالات‌متحده در آفریقا .
ژنرال Bolduc روز چهارشنبه گفت که مبارزان دشمن در برخی از این حوادث گزارش نشده کشته شدند ، اما هیچ تلفات آمریکایی وجود نداشت .
وجود تبادل آتش در ۶ دسامبر در یک خط خلاصه در یک گزارش طبقه‌بندی نشده که دولت ترامپ این هفته در مورد دیدگاه‌های حقوقی و سیاسی خود درباره استفاده از نیروی نظامی به کنگره داد ، به دست آمد . این گزارش که توسط تایمز به دست آمده‌است ، تنها به این نکته اشاره کرد که یک گروه مشترک آمریکایی - Nigerien در آن روز توسط گروهی از ستیزه جویان دولت اسلامی فرضی مورد حمله قرار گرفت و " به دفاع از خود " پاسخ داد .
ژنرال توماس دی . Waldhauser ، راست ، رئیس فرماندهی آفریقای جنوبی با ژنرال جوزف آل . Votel که فرماندهی مرکزی را بر عهده دارد . ژنرال Waldhauser در این ماه از درگیری مسلحانه دسامبر در شهادت به کنگره اشاره‌ای نکرد .
ژنرال Waldhauser در حالی که این تحقیقات را " کامل " خواند به کمیته مجلس گفت : " ما آماده هستیم ، زمانی که خانواده‌ها مطلع شده‌اند ، تا شما را در یک جلسه غیرعلنی مختصر کنند ."
مشخص نبود که وزارت دفاع برنامه‌ریزی کرده‌است تا به مردم درباره یافته‌های این گزارش اطلاعاتی بدهد . مقامات می‌گویند که آن‌ها هر دو نسخه طبقه‌بندی نشده و طبقه‌بندی نشده این گزارش را تهیه کرده‌اند .
ویدیو شبیخون به غیر از این نشان می‌دهد . دست‌کم دو نفر از سربازان کشته‌شده آمریکایی از تجهیزات خود بیرون کشیده شدند و از سوی ستیزه جویان دولت اسلامی در محدوده نزدیک عکس گرفتند . برای مدتی ، سربازان آمریکایی در دست دشمنان خود بودند .
آن شب ، واحد نیروهای ویژه آمریکا از Arlit وارد بالگردها شد که توسط یک شرکت پیمانکاری غیرنظامی اداره می‌شد و جسد گروهبان رایت ، گروهبان بلک و گروهبان Jeremiah جانسون را پیدا کرد .
تا روز ششم اکتبر ، مردم محلی جسد گروهبان لا دیوید جانسون را یافتند .
Myeshia جانسون در زمان خدمت به همسرش ، گروهبان لا دیوید جانسون ، یک پرچم افتخار نظامی به او داده شد . گاستون د Cardenas / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
رئیس‌جمهور خواستار آن شد
دوازده روز پس از مرگ گروهبان لا جانسون ، اقای ترامپ به او گفت که بیوه او .
گفتگو خوب پیش نرفت .
این خبر در حدود ساعت ۳ : ۳۰ بعد از ظهر به عنوان یک لیموزین با بیوه گروهبان جانسون و دو فرزندش در فرودگاه بین‌المللی میامی ، در انتظار هواپیمای حامل جسد شوهرش بود .
نماینده Frederica S . ویلسون ، دموکرات فلوریدا و یکی از دوستان خانواده ، گفت که او در ماشین بود و سخنان رئیس‌جمهور را شنید که گروهبان جانسون " می‌داند که او چه چیزی امضا کرده‌است " .
رئیس‌جمهور این موضوع را انکار کرد ، اما برای بسیاری از آمریکایی‌ها ، تبادل و مبارزه مردم با آن ، the بخش این شبیخون است .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 249 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:02

کاخ سفید با این حال برای Approve خطر نیروهای نظامی در نیجر ، ژنرال می‌گوید
ژنرال توماس دی . Waldhauser در روز سه‌شنبه در برابر کمیته خدمات مسلح مجلس شهادت داد .
اعتبار
کارولین Kaster / Associated پرس
تصویر
ژنرال توماس دی . Waldhauser در برابر کمیته خدمات مسلح مجلس در Tuesday.Cred itCreditCarolyn Kaster / Associated شهادت داد .
توسط هلن کوپر و توماس گیبونز
۶ مارس ۲۰۱۸
واشنگتن - یک فرمانده ارشد نظامی روز سه‌شنبه گفت که کاخ سفید هنوز درخواست پنتاگون برای تامین هزینه قریب‌الوقوع برای نیروهای آمریکایی اختصاص‌داده‌شده به نیجر را تایید نکرده است. این فرمانده ارشد نظامی روز سه‌شنبه گفت که سوالات جدیدی در مورد حمایت از اعضای خدمات که برای کمک به مبارزه با گروه‌های تروریستی به افریقای غربی فرستاده شده‌اند را مطرح کرده‌است .
ژنرال توماس دی . Waldhauser به قانونگذاران مجلس گفت که فرماندهی آفریقا که ریاست آن را بر عهده دارد ، مدتی پیش " یک بسته برای نیجریه را تسلیم کرد تا " برای پرداخت بیشتر در مناطق جنگی " واجد شرایط شود . وی گفت که این تصمیم با دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید تنظیم شده‌است و افزود : " این تصمیم اکنون برای تصویب نهایی در سطح ملی است ."
آقای کورتنی عقیده دارد که کشورهای دیگر آفریقا - از جمله الجزایر ، چاد ، مصر و کنیا - واجد شرایط پرداخت خطر هستند، اما کسانی که در نیجر و مالی خدمت می‌کنند " این کار را نمی‌کنند " .
اظهارات ژنرال Waldhauser در طی دو ساعت شهادت در برابر کمیته خدمات مسلح مجلس مطرح شد . او از پاسخ دادن به سوالات پیرامون بررسی monthslong ارتش در مورد مرگ چهار سرباز آمریکایی و پنج Nigeriens از جمله یک مترجم ، در شبیخون ۴ اکتبر در مناطق دور افتاده صحرایی در نزدیکی مرز نیجر با مالی خودداری کرد .
advertisement
وی گفت که این تحقیقات کامل و با وزیر دفاع "جیم mattis "، که از آن عبور می‌کند ، کامل است . هنگامی که آقای mattis اشاره کرد ، ژنرال Waldhauser گفت مقامات نظامی خانواده‌های چهار سرباز که کشته شده‌اند را کوتاه خواهند کرد : گروهبان برایان سی . به لک ، گروهبان Dustin م . رایت ، گروهبان Jeremiah W . جانسون و گروهبان لا دیوید تی . جانسون .
ژنرال Waldhauser گفت : تا زمانی که خانواده‌ها مطلع نشوند ، او و دیگر رهبران نظامی کنگره را در مورد یافته‌های این تحقیقات کوتاه خواهند کرد .
ده‌ها مصاحبه توسط نیویورک‌تایمز با مقامات فعلی و سابق ، سربازانی که از شبیخون جان سالم به در بردند و روستاییانی که شاهد آن بودند، به مجموعه‌ای از شکست‌های اطلاعاتی و محاسبات غلط استراتژیک که سربازان آمریکایی را از پایگاه دور کرده بودند ، با پشتیبانی هوایی و پشتیبانی هوایی و ماموریتی که انتظار نداشتند انجام دهند ، اشاره کردند .
این تیم ابتدا یک گشت روتین خود را برای ملاقات با رهبران جامعه تعیین کرد و دستورها جدیدی را برای فراهم کردن یک ماموریت دیگر با هدف قرار دادن یک رهبر تروریستی که گمان می‌رود در ربودن یک آمریکایی دخیل باشد ، هدایت کرد .
هنوز مشخص نیست که چه کسی دستور ماموریت جدید را داده‌است . افسرانی که در منطقه خدمت کرده‌اند می‌گویند که چنین تغییری مستلزم موافقت بسیاری از سطوح بالاتر خواهد بود - به احتمال زیاد از یک سرگرد در نیامی ، پایتخت نیجر و یک سرهنگ دوم در چاد ، و احتمالا ً یک ژنرال دو ستاره ناظر کل عملیات نیروهای ویژه در افریقا ، که در آن فرمان آفریقا مستقر است ، آغاز خواهد شد .
Editors
Racist ؟ منصفانه است؟ گیرم ؟ Debate فارغ التحصیلان آمریکایی - آمریکایی در دبیرستان Elite Admissions
یک محدودیت سرعت به the محدود کنید ؟ نه خیلی سریع ، خیلی از آلمانی‌ها می‌گویند
فصل Memorial Sloan مموریال of Turmoil
advertisement
چندین مقام وزارت دفاع اعلام کرده‌اند که تاخیر در ارائه یافته‌های تحقیق به منظور جلوگیری از تمرکز قانونگذاران از تمرکز بر حمله نیجر در طی شهادت برنامه‌ریزی‌شده ژنرال Waldhauser صورت‌گرفته است . سرهنگ مارک Cheadle ، سخنگوی فرماندهی آفریقا ، در یک ایمیل این ادعا را رد کرد که این ادعا " کاملا درست نیست " .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 263 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:01

سوالاتی در مورد اینکه آیا ارتش آمریکا تحت حکومت ترامپ ، هفته گذشته هنگامی که آشکار شد که آمریکا چهار حمله هوایی را در لیبی بین سپتامبر و ژانویه انجام داد که فرمان آفریقا در آن زمان فاش نشد ، مطرح شد . ارتش گفته‌است که اگر در مورد آن‌ها سوال شود این ماموریت‌ها را تایید خواهد کرد ، حتی اگر در انتشار اخبار آن‌ها را فاش نکند .
در ۶ دسامبر ، نبرد مسلحانه مهم‌ترین مساله اطلاعات جدید در این گزارش بود که دولت ترامپ این هفته به کنگره تسلیم شد و مشتاقانه منتظر متخصصان مسائل امنیت ملی مربوط به عملیات‌های ضد تروریستی بود .
آن‌ها امیدوار بودند که یک توضیح کامل عمومی درباره مسائل ارائه دهد - از زمانی که دولت ترامپ معتقد است که می‌تواند بدون اجازه قبلی از سوی کنگره به کشورهای دیگر حمله کند ، به این دلیل که ترامپ به طور پنهانی در زمانی که ارتش و یا سازمان اطلاعات مرکزی می‌تواند عملیات کشتن یا دستگیری را با تیم‌های سیار یا کماندو ، دور از میدان‌های متعارف انجام دهد ، به طور پنهانی آزاد می‌شود .
تبلیغ
اما بخش طبقه‌بندی نشده این گزارش که بیش از هشت صفحه طول داشت ، تا حد زیادی عبارت بود از یک نسخه بازنویسی شده آخرین نسخه دسامبر گذشته از the Resolution نیروهای جنگی semiannual که در آن شاخه اجرایی استقرار در خارج از کشور را نشان می‌دهد .
گزارش طبقه‌بندی نشده تنها شرح مختصری از موضوعات خاص را داد در حالی که هیچ اشاره‌ای به موضوعات کلیدی مانند تغییرات آقای ترامپ به قوانین اعتصاب بدون خلبان نکرده اند، که نشان می‌دهد آن‌ها به ساختمان طبقه‌بندی‌شده عمومی تنزل کرده‌اند که مردم نمی‌توانند ببینند .
جاشوا Geltzer ، رئیس سابق مبارزه با تروریسم شورای امنیت ملی در دولت اوباما ، گفت : " دیدن این دولت برای به دست آوردن پاسخ‌های عمومی به سوالات قانونی کلیدی در زمان ما نومید کننده است . "
این گزارش فرصتی بود برای اطلاع دادن به بحث در مورد هیل و شاید حتی مهم‌تر از آن ، در سراسر کشور درباره اینکه چه زمانی و چرا کشور ما می‌تواند گام اساسی استفاده از نیروی نظامی را بردارد . این فرصت برای بحث‌های عمومی قوی‌تر اکنون از دست رفته‌است ."
تصویر
ژنرال توماس دی . Waldhauser ، راست ، رئیس فرماندهی آفریقای جنوبی با ژنرال جوزف آل . Votel که فرماندهی مرکزی را بر عهده دارد . ژنرال Waldhauser در خصوص درگیری مسلحانه دسامبر در شهادت کنگره این month.Cred itAaron پی را ذکر نکرد . برنستین / رویترز
خانم Reho پس از وقوع این حادثه ، نبرد مسلحانه را به عنوان اقدام دفاع از خود به تصویر کشید .
وی گفت : " هدف از این ماموریت ، تنظیم شرایط عملیات رهبری آینده علیه سازمان‌های افراط‌گرایی خشونت‌آمیز در منطقه بود .
وی افزود : " با این گفته ، نیروهای ما در مناطق ناپایدار عمل می‌کنند و گاهی اوقات در معرض خطر نیروهای دشمن قرار دارند . وقتی چنین وضعیتی رخ می‌دهد ، پرسنل ما مجاز به واکنش به تهدیدات و خشونت هستند ."
advertisement
با این وجود ، یک مقام نظامی دیگر که با تیراندازی ۶ دسامبر آشنا بود ، که نخواست نامش فاش شود ، نمایش متفاوتی از این رویدادها ارائه کرد .
این مقام رسمی گفت که نیروهای سبز در عملیات multiday در نزدیکی Diffa ، شهری در جنوب شرقی نیجر نزدیک مرز نیجریه ، به نیروهای Nigerien کمک می‌کرده‌اند . به دنبال پاک‌سازی منطقه متخاصم بالقوه بود تا نیروهای Nigerien بتوانند یک پایگاه جدید در آنجا بسازند . مشخص نیست که آیا این پایگاه کوچک تا به حال ساخته شده‌است یا خیر.

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 229 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:01

در درگیری دیگری در نیجر درباره نقش خود سکوت کرد .
سربازان ارتش در ماه گذشته تمرینی را انجام دادند . پس از کشته شدن چهار سرباز آمریکایی در حمله روز اکتبر , ایالات‌متحده اقدامات ایمنی بیشتری برای حفاظت از نیروها در ماموریت‌های کمک به نیروهای محلی در نیجر اعمال کرد . اما ماموریت‌ها پایان نیافت .
اعتبار
" ریلی " برای نیویورک‌تایمز
تصویر
سربازان ارتش در ماه گذشته تمرینی را انجام دادند . پس از کشته شدن چهار سرباز آمریکایی در حمله روز اکتبر , ایالات‌متحده اقدامات ایمنی بیشتری برای حفاظت از نیروها در ماموریت‌های کمک به نیروهای محلی در نیجر اعمال کرد . اما ماموریت روزنامه نیویورک‌تایمز این بود
توسط چارلی سویج , اریک اشمیت و توماس گیبونز - نف
۳۱ مارس ۲۰۱۱
واشنگتن - ارتش آمریکا در روز چهارشنبه برای اولین بار در روز چهارشنبه , با نیروهای دولتی در نیجر مشغول کار با نیروهای دولتی در نیجر شد . این نبرد دو ماه پس از آن رخ داد که چهار سرباز ایالات‌متحده در حمله‌ای در بخش دیگری از نیجر کشته شدند و پس از آنکه فرماندهان ارشد محدودیت‌های شدیدتری علیه ماموریت‌های نظامی در غرب آفریقا اعمال کردند .
هیچ نیروهای آمریکایی یا آمریکایی در درگیری مسلحانه ماه دسامبر آسیب‌ندیده بودند . اما جنگ - همراه با حداقل سه حمله دیگر گزارش نشده دیگر به نیروهای آمریکایی در آفریقای غربی بین دو و نیم - نشان می‌دهد که این حمله مرگبار یک اپیزود مجزا در کشوری نبود که در آن ایالات‌متحده یک پایگاه هوایی بدون سرنشین دارد .
پس از حمله , افسران ارشد فرماندهی نیروهای متحد آمریکا که بر عملیات‌های نظامی آمریکا در قاره نظارت داشتند , اقدامات بیشتری برای افزایش امنیت سربازان در ماموریت‌هایی که برای آموزش و مشاوره نیروهای محلی در نیجر طراحی شده‌بودند , اعمال کرد .
اما ماموریت‌ها پایان نیافت .
یکی از سخنگویان فرماندهی آفریقا در بیانیه‌ای خطاب به نیویورک‌تایمز در روز چهارشنبه گفت : " صبح روز چهارشنبه , نیروی ترکیبی نیروهای آمریکایی و آمریکایی تحت آتش گرفتن افراط گرایان خشونت‌طلب می‌باشند . "
تبلیغات
او گفت که درگیری مسلحانه پنج ستیزه‌جو از جمله دو جلیقه انتحاری به تن داشت که گمان می‌رفت وابسته به دولت اسلامی در غرب آفریقا باشند . او گفت هیچ نیروهای آمریکایی یا آمریکایی کشته یا زخمی نشده اند .
این اولین باری بود که ارتش آمریکا نبرد مسلحانه در ماه دسامبر را تایید کرده بود .
رئیس فرماندهی آفریقا , توماس توماس دی . در این ماه از نبرد ماه دسامبر در شهادت به کنگره اشاره نکرد و تنها به طور گسترده تهدیدات منطقه را مشخص کرد . یکی از دستیاران ارشد جمهوری‌خواه مجلس روز چهارشنبه گفت که قانون گذاران به زودی پس از وقوع حادثه مورد حمله قرار گرفتند .
وزیر دفاع , جیم مک گری , در حال بررسی نتایج تحقیقات طولانی‌مدت داخلی در حمله ماه اکتبر در نزدیکی مرز مالی است که بحث‌های گسترده‌ای را در مورد اینکه چرا نیروهای آمریکایی در حال مبارزه با یک جنگ تاریک در نیجر هستند , منتشر کرده‌است . یک مقام نظامی روز چهارشنبه در مورد تلاش آشکار برای سرزنش فرماندهان با سطح پایین برای کشته شدن چهار سرباز و عدم حضور افسران ارشد خبر داد .
خانواده‌های سربازان - کارکنان ستاد - برایان c . سیاه , کارمند , و ام . , ed . یکی از مقامات نظامی , که نخواست نامش فاش شود , گفت که جانسن و دیوید جانسن - به نتایج تحقیقات اشاره‌ای نشده اند , زیرا این یافته‌ها هنوز اعلام‌نشده اند .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 242 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 19:00